December 31, 2008

Ya Allah Selamatkan Palestin.

Saya tidak mahu menulis mengenai kejadian serangan keatas bumi Palestin kerana saya sejak pembukaan APA YANG TERLINTAS telah meletakkan bendera Palestin sebagai tanda sokongan, penghormatan, harapan dan Keyakinan saya bahawa bumi palestin milik orang palestin bukan milik zionis.Segala apa yang diraungkan,dijeritkan ,dilalakkan dan diteriakkan kepada dunia hasilnya sepi dan sunyi.Saya memohon agar Allah S.W.T memberi kekuatan kepada rakyat palestin, saya berdoa agar mereka yang lemah, kanak-kanak,bayi,warga tua,wanita dan seluruhnya agar dilindungi Oleh yang Allah maha Esa, Saya menyeru pelawat dan mereka yang lalulalang di blog ini sama-sama kita mendoakan agar saudara islam kita diberi kekuatan dan dilindungi oleh Allah S.W.T. ALLAH SELAMATKAN PALESTIN.........

No comments: