October 18, 2008

CEBISAN DARI BUKIT TINGGI ,PADANG.













Dalam kelam malam, saya tidak mampu melelapkan mata kerana memikirkan sesuatu perkara yang terjadi siang tadi membawa hingga ke tempat istirehat saya.Saya cuba merayau dalam blog-blog yang saya minati dan saya mendapat idea bahawa apalah salahnya saya berkongsi satu panorama indah yang saya alami ketika mengujungi bumi minagkabau iaitu padang.Saya pergi sekita awal 2006, apa yang saya amati ialah padang merupakan sebuah wilayah didalam indonesia yang mempunyai sebuah tempat yang cukup menarik iaitu Bukit Tinggi.Bukit Tinggi bagi saya merupakan satu daerah yang masih "segar dan tenang"dilihat pada mata dan nyaman untuk kita merasainya.Diatas merupakan sebahagian gambar-gambar yang menjadi satu kenangan pada saya lebih-lebih lagi segala tempat yang dilawati segalanya terdapat dalam lagu nyayain Elly Kassim,Sharifah Aini,Oslan Hussien Dan Kak Nita.....Ayam Den Lapeh..


No comments: